Kriisis.ee - Allahindluste portaal

Täna: 23.01.2019

 

Grossi:

Grossi kliendikaart

Kliendikaart
Kuidas saada Grossi Toidukaubad kliendikaart.
Kliendikaardi reeglid.
Tingimused
Kui kaart on kadunud
Kliendikaardi kasutamine

Kliendikaart

Pakume võimalust kliendikaardina kasutada ka ID-kaarti. Kliendikaardina võivad korraga olla kasutusel nii ID-kaart kui ka kliendikaart. Võimalus on valida, millist kaarti kasutada.

Kliendikaardi maksumus on 1 EURO.

ID-kaart kliendikaardina on tasuta.

Kliendikaart annab 1% soodustust ostusummast (allahindlus ostutšekil rakendub alates 0,5 eurost). Iga kord teostades ostu Grossi Toidukaubad kauplustes ja esitades kliendikaardi või ID-kaardi kliendikaardina saab püsiklient allahindlust 1% ostusummast. (Soodustused ei laiene järgmistele toodetele: sigaretitooted, kõneajakaardid, lotopiletid, panditaara, bussipiletid, kinkekaardid, kliendikaarditooted).

Lisaks kliendikaarditooted otsepostituslehega.

Kuidas saada Grossi Toidukaubad kliendikaart.

Kliendikaardi taotlusankeedid on saadaval Grossi Toidukaubad kauplustes alkoholileti kassas ja aadressil ogelektra.ee.

Grossi Toidukaubad kliendikaardi saate soetada ükskõik millisest Grossi Toidukaubad kaupluse alkoholileti kassast. Kliendikaardi saamiseks peab olema vähemalt 16 aasta vanune.

Taotlusankeet kodulehel:
1. Prindi taotlusankeet välja.
2. Võta väljaprinditud, täidetud ja allkirjastatud taotlusankeet kaasa Grossi Toidukaubad kauplusesse ja esita alkoholileti kassasse.
3. Tasu kliendikaardi eest 1€.
Taotlusankeeti on võimalik täita ka kõikides Grossi Toidukaubad kauplustes.

Täida taotlusankeet kaupluses:
1. Kliendikaardi taotlusankeet väljastatakse Grossi Toidukaubad kaupluse alkoholileti kassast.
2. Kaardi taotleja täidab ankeedi
3. Tagastab selle kassapidajale ning seejärel kassapidaja aktiveerib kaardi.
4. Taotleja tasub kliendikaardi eest 1€.
Taotlusankeedi esitamisel Grossi Toidukaubad alkoholileti kassas väljastatakse Teile Grossi Toidukaubad kliendikaart ja/või aktiveeritakse ID-kaart kliendikaardina. Grossi Toidukaubad kliendikaart hakkab kehtima kohe peale aktiveerimist.
KLIENDIKAART AKTIVEERITAKSE VAID SIIS, KUI KÕIK KOHUSTUSLIKUD VÄLJAD ON TÄIDETUD NING ANKEET ALLKIRJASTATUD.

Kliendikaardi reeglid.

1. Kliendikaart toimib kõikides OG Elektra AS kauplustes.
2. Kliendikaardi maksumus on 1 EURO (OG Elektra AS jätab endale õiguse ühepoolselt muuta kliendikaardi maksumust, teatades sellest enne tasumäära muutmist Grossi Toidukaubad kauplustes ja kodulehel ogelektra.ee). ID-kaart kliendikaardina on tasuta.
3. Kliendikaart tuleb esitada kassapidajale enne ostude eest tasumist.
4. Kaardi kaotamisel ja rikkumisel kaotab kaart kehtivuse ja kaotatud, varastatud või rikutud kaardi asendamiseks tuleb tasuda hinnakirjajärgne kaardi maksumus.
5. Kaardi kaotuse, täiendava informatsiooni ja kaebuste korral palume võtta ühendust telefonil +372 327 7222 tööpäevadel kell 8.00 - 17.00 või kirjutades e-posti aadressile klienditugi@ogelektra.ee.

Tingimused

Tutvuge hoolikalt Kliendikaardi kasutamise tingimustega enne, kui Kliendikaardi ankeedile alla kirjutate! See aitab ära hoida segadusi Kliendikaardi kasutamisel.

Kliendikaart on personaalne ja seda ei ole lubatud edasi anda kolmandatele isikutele. Kliendikaarti võib kasutada vaid kliendikaardi omanik. Kaupluse kassapidajal on isiku kontrollimiseks õigus küsida temalt isikut tõendavat dokumenti.

Ühele inimesele saab vormistada vaid ühe kliendikaardi ja ühe ID-kaardi kliendikaardina.

Kliendikaardi taotlemiseks peab klient olema vähemalt 16 aasta vanune.

Kaart väljastatakse ainult füüsilisele isikule, juriidilistele isikutele kaarti ei väljastata.

Hoidke kaarti mehaaniliste vigastuste ja selle pinna kahjustamise eest. Samuti vältige muid tegevusi, mis võivad rikkuda kaarti.

Kaitske kaarti otseste päikesekiirte ja teiste väliste mõjutuste eest (temperatuuri mõjutused, ultraviolettkiired jms).

Soovitavalt hoidke kaarti eraldi võtmetest, välgumihklitest jms. Vajadusel puhastage kaarti pehme lapiga. Ärge kasutage lahusteid või happeid sisaldavaid puhastusvahendeid.

Kliendikaardi taotlusankeedil annab osaleja nõusoleku oma isikuandmete töötlemiseks otseturunduses. OG Elektra AS töötleb isikuandmeid programmi reeglites toodud ulatuses ja tingimustel (info taotlusankeedil).

OG Elektra AS kohustub isikuandmete töötlemisel lähtuma isikuandmete kaitse seadusest, kinni pidama konfidentsiaalsuse nõuetest.

OG Elektra AS jätab endale õiguse ühepoolselt muuta kliendikaardi programmi tingimusi, teatades sellest kodulehel ogelektra.ee.

Kui kaart on kadunud

Kaotatud, varastatud või rikutud kaarti ei asendata. Kaotatud, varastatud või rikutud kaardi asendamiseks tuleb tasuda hinnakirjajärgne kaardi maksumus.

Kaardi kaotuse, täiendava informatsiooni ja kaebuste korral palume võtta ühendust telefonil +372 327 7222 tööpäevadel kell 8.00 - 17.00 või kirjutades e-posti aadressile klienditugi@ogelektra.ee.

Kliendikaardi kasutamine

Kaupade või teenuste eest tasumisel palun esitage kliendikaart või ID kaart, mis on kliendikaardina vormistatud.

Kliendikaart on personaalne ja mõeldud kasutamiseks ainult kliendikaardi kasutajale vastavalt Kliendikaardi taotlusele.

Uuendatud: 29.04.2013